ua · ru
Увійти Графік роботи Ми на карті
Каталог автотоварів
Каталог автозапчастин

Як системний розробник, LuK виробляє всі компоненти систем зчеплення.

Двомасові маховики

У 1985 році компанія LuK першою серед європейських виробників запатентувала і впровадила серійне виробництво двомасових маховиків. Спочатку це рішення знайшло своє місце в трансмісіях як елемент комфорту, а потім стало галузевим стандартом у вигляді розробленого гасителя крутильних коливань, що забезпечує технічну безпеку елементів приводу і трансмісії. На даний момент створити сучасний автомобіль з високим рівнем комфорту і паливної економічністю без двомасового маховика не представляється можливим.

Переваги двомасового маховика LuK:

-              комфорт під час руху,

-              поглинання вібрацій,

-              зниження шуму передачі,

–             простота синхронізації,

-              більший ресурс приводу за рахунок відсутності ударних навантажень,

-              комфорт при русі на малих швидкостях обертання колінчастого вала,

-              економія палива,

-              знижені навантаження на колінчастий вал, коробку передач і привід.

Завдяки великому досвіду в розробці маховиків і наявності ключових патентів на розробку компанія LuK стала найпопулярнішим виробником і постачальником на всі світові конвеєри автовиробників. Подальший розвиток технологія двомасових маховиків отримала у вигляді рішень для роботизованих коробок передач, таких як Volkswagen DSG, Renault EDC. Наступне покоління маховиків все частіше включає в себе ще одне нововведення від LuK – маятниковий вузол, який працює на поглинання резонансних частот і працює в антифазі проти коливань. Такі компанії, як BMW, Mercedes-Benz і Audi, вже перейшли на цю технологію.

Комплекти зчеплення

Асортимент продукції LuK складається з широкого спектру окремих елементів системи активації зчеплення, у вигляді ведених дисків, дисків під тиском, підшипників стиснення, робочих і основних циліндрів, а також комплексних рішень, що включають в себе всі необхідні деталі для професійного ремонту. У 1976 році такі комплекти вперше з'явилися під комерційною назвою LuK RepSet, тобто ремкомплект. З тих пір такий підхід також став стандартом для багатьох конкурентів.

Сучасні диски зчеплення мають безліч відмінностей від прототипів 50-річної давності. Це прогресивні амортизатори крутильних коливань чотирьох порядків, сплайн-концентратори з системою автоцентрування, шумопоглинаючі вставки, безазбестові термостійкі фрикційні накладки, системи автоматичної компенсації зносу, штамповані напірні диски з меншою вагою, виробнича собівартість, але при цьому підвищена міцність в екстремальних умовах навантаження.

Системы автоматической компенсации износа LuK Self Adjusting Clutch (SAC)

Штовхальний диск з маховиком і веденим диском зчеплення утворює систему тертя і забезпечує передачу крутного моменту двигуна через диск зчеплення на первинний вал коробки передач.

Зносу підлягають автомобільні муфти зчеплення. У саморегулюючих муфтах SAC, розроблених фахівцями LuK, компенсація зносу активується датчиком сили (пружиною діафрагми дотику) і здійснюється за допомогою обертання компенсаційного кільця. Завдяки використанню цього механізму з'явилася можливість забезпечити невелике зусилля управління на педалі зчеплення. З впровадженням компенсації зносу зчеплення з'явилася можливість збільшити термін його служби приблизно в 1, 5 рази без істотної зміни сили управління протягом усього терміну служби системи зчеплення. Система компенсації зносу SAC характеризується високою точністю роботи і має близько 30 регулювальних положень. Подальша оптимізація системи привела до створення нового зчеплення SAC II. У муфтах цього типу датчик сили реалізований без використання другої мембранної пружини, але за допомогою сенсорних пластин, відформованих на лопатях основної мембранної пружини і спеціальних дотичних пружин тиску з прогресивною характеристикою.

Гідравлічні вичавлювальні підшипники

Під брендом LuK Schae er Automotive Aftermarket постачає на вторинний ринок ремонтні комплекти LuK RepSet Pro, які включають в себе робочий диск зчеплення, диск тиску зчеплення і гідравлічний підшипник стискання як частину єдиної системи. Варто відзначити, що у LuK є власне виробництво цих деталей в Німеччині, місті Бушматтен. Величезними перевагами систем відключення гідромуфти є простота експлуатації, надійність і відсутність залишкових ризиків при заміні тільки однієї деталі.

Комплексна заміна - найефективніший спосіб забезпечити безвідмовну роботу системи зчеплення. В процесі експлуатації автомобіля механічні та гідравлічні компоненти піддаються впливу високих температур, стирання, бруду, технічних рідин і масляних плям. Як правило, система зчеплення має характерну змащену маслом, брудну поверхню. Зі збільшенням пробігу і періоду експлуатації бруд і частинки вуглецю глибоко в'їдаються в поверхню гідравлічних систем, проникаючи туди, наприклад, через систему вентиляції. Це може привести до їх передчасного стирання і зносу. Тому при заміні системи зчеплення завжди слід замінювати всі елементи, а в разі гідравлічних вичавлювачів підшипників слід замінити і робочу рідину.

При заміні зчеплення фахівці LuK рекомендують замінити головний і ведений циліндри відключення зчеплення. За останні 20 років вони випускалися, як правило, з армованих термопластів, які забезпечують їм високу термостійкість і сумісність з іншими елементами системи.

За функціональністю і довговічності ці компоненти не поступаються своїм металевим аналогам, а зменшення маси елементів сприяє зниженню загальних викидів СО2. Навіть такі надсучасні розробки можуть зношуватися і тріскатися, що впливає на безпеку і вимагає періодичної заміни. Це мінімізує ризики гарантійних претензій.

LuK RepSet 2CT Модулі подвійного сухого зчеплення

Для того щоб сучасні роботизовані коробки передач з подвійним сухим зчепленням пішли в серійне виробництво, знадобився весь інженерно-технологічний досвід, накопичений LuK. Всі розробки, які були перевірені роками, увійшли до складу трансмісій з подвійним сухим зчепленням. Це двомасові маховики, системи автоматичної компенсації, блоки відключення зчеплення як механічного, так і гідравлічного типу. В результаті з 2003 року вже випущено понад 10 мільйонів автомобілів VW з трансмісією DSG, з 2011 року - кілька мільйонів автомобілів Ford з трансмісією Powershift, Renault EDC, Alfa-Romeo TCT ... Для цих автомобілів і коробок передач LuK є єдиним постачальником конвеєрів, а також представляє свою продукцію для незалежного ринку під торговою маркою LuK RepSet 2CT. Крім ремонтних рішень, Schae er Automotive Aftermarket також пропонує набори інструментів для гарантованої якісної заміни компонентів системи зчеплення.