ua · ru
Увійти Графік роботи Ми на карті
Каталог автотоварів
Каталог автозапчастин

Поради по установці: амортизатори та стійки Monroe

ПОРАДИ ПО УСТАНОВЦІ: АМОРТИЗАТОРИ І СТІЙКИ MONROE

 

ПЕРЕД ДЕМОНТАЖЕМ

1.       Уважно ознайомтеся з процедурою, рекомендованої автовиробником або відповідним технічним керівництвом.

2.       При необхідності очистіть поверхні, розташовані біля елемента підвіски.

3.       Залежно від конструкції підвіски залиште машину стояти на колесах або підніміть її.

4.       Уважно подивіться на положення оригінальних амортизаторів і зверніть увагу на те, як влаштовані деталі. (Для деяких амортизаторів, особливо горизонтальних гідравлічних елементів, важливий напрямок складання та/або зовнішні ідентифікаційні мітки.)

5.       Переконайтеся, що у вас є всі інструменти, необхідні для виконання роботи.

 

ПРИ УСТАНОВЦІ

1.       Не можна використовувати пневмопістолетом. Так ви ризикуєте повернути стержень амортизатора і пошкодити хромовану поверхню при затягуванні елементів. Такі пошкодження можуть погіршити ущільнювальні властивості вала, і масло буде витікати з вузла.

2.       Ніколи не фіксуйте шток поршня звичайними плоскогубцями - так ви пошкодите хромоване покриття, ущільнення штанги прийде в непридатність і амортизатор вийде з ладу. Для всіх видів суспензії використовують спеціальні засоби.

3.       Амортизатори завжди повинні встановлюватися попарно.

4.       Перед установкою прокачайте амортизатор. (Цей крок не обов'язковий, якщо у вас є однотрубний амортизатор).)

5.       Затягнути кріплення сайлентблоков верхнього опорного комплекту за допомогою динамометричного ключа. При недотриманні правильної сили затягування можна пошкодити сайлентблоки і значно скоротити термін їх служби.

6.       Для амортизаторів із закритими торцевими з'єднаннями  і гумовими втулками:

На новому амортизаторі, поки він не встановлений на автомобіль, зверніть увагу (з лінією під кришкою пилу) на встановлену відстань між  центрами сайлентблоков, при якому слід затягнути   кріплення амортизатора в згідно  з інструкцією виробника.

б. Коли транспортний засіб знаходиться  на підйомнику,  затягніть верхнє і нижнє кріплення амортизатора, не досягаючи рекомендованої сили затягування, щоб не  блокувати сайлентблоки.

Коли  машина стоїть на колесах, злегка натисніть на кузов  автомобіля, щоб   всі елементи  підвіски  стали на свої місця.  Переконайтеся, що  амортизатор знаходиться в правильному положенні, згідно з етикеткою, зробленої в точці (а) вище, а потім закрутіть гвинти  динамометричним ключем.

d. Дотримуйтесь усіх зусиль закручування гвинта, рекомендованих автовиробником.

      7. Після установки коліс перевірте тиск в шинах.

      8. Перевірте розвал-сходження коліс.

      9. Виконайте динамічну перевірку транспортного засобу, щоб переконатися, що всі компоненти працюють належним чином. Потім здайте машину замовнику.

    10. Правильна процедура монтажу, щоб уникнути втрати функціональності через неправильне затягування кріпильних елементів.

 

СТІЙКИ З ЗАПІРНИМ КІЛЬЦЕМ НА ШТАНГУ

1. Якщо в автомобілі є амортизатори з підпірним кільцем на штангу, часто видно, що підпірне кільце зміщене зі свого положення і пошкодило шток поршня. Дана несправність є наслідком неправильної затяжки гайки, яка фіксує верхні елементи до запірного кільця. (Див. горіх «Б» на малюнку.)

 

Цю гайку необхідно затягнути з силою від 15 Нм до 30 Нм. (При затягуванні цієї гайки рукою сила становить близько 20 Нм.) Недостатня сила може викликати вібрацію і шум, а надмірна сила може привести до зміщення підпірного кільця з правильного положення, тим самим пошкодивши амортизатор і інші деталі.

2. Використання правильного інструменту в процесі монтажу та демонтажу є одним з найважливіших факторів, що гарантують ідеальну роботу нових компонентів підвіски.

3. Після установки коліс перевірте тиск в шинах.

4. Перевірте розвал-сходження коліс.

5. Виконайте динамічну перевірку транспортного засобу, щоб переконатися, що всі компоненти працюють належним чином. Потім здайте машину замовнику.

Примітка: Виключно в інформаційних цілях. Ми не несемо ніякої відповідальності за несправності, викликані вашою інтерпретацією цього матеріалу